Mogu li vratiti proizvode kupljene u internet trgovini?

POVRAT I RASKID UGOVORA

Ukoliko ste se predomislili naručenu robu možete vratiti bez pojašnjenja, a otkazati narudžbu možete i prije nego što je poslana na dostavnu adresu. Ako ste naručili i primili robu na adresu, a ipak biste željeli nešto drugo, možete napraviti zamjenu: zamjenu nije moguće napraviti klasičnim putem ‘1 za 1’, nego je potrebno napraviti jednostrani raskid Ugovora o kupoprodaji uz povrat artikla (i prethodno se javiti našoj korisničkoj podršci) te napraviti novu narudžbu; novu narudžbu željenog proizvoda moguće je napraviti u bilo kojem trenutku. Reklamacija se radi za robu koja je dostavljena krivo ili nije potpuna zbog nekih nedostataka koje su nastale prije ili nakon pakiranja, ali ne od strane kupca.

Jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji
Jednostrani raskid Ugovora moguć je u roku 14 dana od dana primitka pošiljke. Radi se o nekoliko jednostavnih koraka, a ispunjavanje Obrasca za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji sklopljenog na daljinu i pakiranje robe u kutiju uz navedeni Ugovor prvi su u nizu tih koraka. Uvjet raskida navedenog Ugovora je da kupljena roba nije korištena – ukoliko je do korištenja (umanjenja vrijednosti) došlo, dobavljač će po primitku vraćene robe u skladištu izvršiti procjenu stanja robe prema vidljivim znakovima upotrebe i sukladno tome odrediti koji će postotak povrata novca kupcu biti isplaćen. Nakon što ispunite Obrazac za raskid ugovora, isti nam dostavite putem e-mail adrese info@palastura.hr ili poštom na adresu Palastura d.o.o. Hrvatske mornarice 1d, 21000 Split, . Robu je zatim potrebno poslati na istu adresu, a po zaprimanju paketa izvršit ćemo povrat sredstava te vas o istome obavijestiti.
Povrat novca izvršavamo načinom na koji je uplata izvršena, tj. uplatom na račun ako je plaćanje izvršeno pouzećem, i to isključivo nakon primitka vraćene robe.
Obrazac za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji sklopljenog na daljinu preuzmite na ovome linku u pdf formatu, a možete ga ispuniti elektronskim putem ili fizički nakon printanja.

Povrat
Savjetujemo da prije potpisivanja dostavnog lista ne preuzimate paket, već ga u prisustvu dostavljača otvorite i provjerite vanjski izgled naručene robe u paketu, a pogotovo ukoliko paket pokazuje vidna oštećenja. Ako roba ima vidna oštećenja, nedostatke ili se radi o robi koju niste naručili molimo da paket ne preuzimate – dostavljač će ga vratiti nama, a naša korisnička podrška kontaktirat će vas kako biste dogovorili novu dostavu ispravne robe ili eventualni povrat sredstava za slučaj da roba koju želite nije raspoloživa.

REKLAMACIJE
Ukoliko ste preuzeli naručenu robu te naknadno utvrdili oštećenja, nedostatke ili neispravnosti koji nisu nastali uslijed vašeg rukovanja, a prije ili netom nakon prve upotrebe proizvoda, potrebno je javiti nam se u roku od najviše 8 dana od preuzimanja proizvoda. Budite slobodni kontaktirati našu korisničku službu koje će vas uputiti u korake reklamacije proizvoda; ista uključuje preuzimanje starog artikla te dostavu novog artikla bez dodatnih troškova kupca ili povrat sredstava u slučaju da novi artikl nije dostupan.

Palastura d.o.o. zadržava pravo nadoknade troškova nastalih u procesu povrata koji nije opravdan, tj. kada je isporučena roba ona koja je i naručena te nema nikakva oštećenja, nedostatke ili neispravnosti.

Za povrat, zamjenu ili reklamaciju naši kontakti su na ovome linku.